Radio Zapa!

Radio Zapa! é un powertrío de rock explosivo e psicodelico de Compostela. Un estourido de letras incisivas, fuzz e intesas atmosferas instrumentais formado por Martín Zapata (guitarra e voz), Luis Iglesias (baixo e coros) e Fran Facal (batería e coros).

51365739_840613166279489_7820479497135718400_n (1)

Radio Zapa! é formado orixinalmente por Martin Zapata, Fran Facal e Jacobo García a finais do 2015. No 2017 presentan “Igual es diferente”, un E.P co que presentan o seu denso e enérxico son e co que resultan vencedores do concurso Sonidos Mans do festival Revenidas.

No 2018 presentan o seu novo single “LaCantinela”, co que a banda se aproxima aínda mais ao stoner, á vez que comezan a estar presentes en carteis de festivais de toda Galicia e iniciar a súa andaina a nivel nacional onde consolidan un interesante nicho de seguidores.

Actualmente veñen de afrontar a grabación dun directo no programa Estudio 3 da Radio Galega, a entrada de Luis Iglesias ao baixo no lugar de Jacobo García que abandona a banda despois de 3 anos traballando xuntos e a preparación do lanzamento dun novo single e videoclip.


 

Radio Zapa! es un powertrío de rock explosivo y
psicodelico de Compostela. Un estallido de letras
incisivas, fuzz e intensas atmósferas instrumentales
formado por Martín Zapata (guitarra y voz), Luis Iglesias (bajo y coros) y Fran Facal (batería y coros).

Radio Zapa! es formado originalmente por Martín Zapata, Fran Facal y Jacobo García a finales de 2015. En 2017 presentan “Igual es diferente” , un E.P. con el que presentan su denso y enérgico sonido y con el que resultan vencedores del concurso Sonidos Mans del Festival Revenidas.

En 2018 presentan su nuevo single “LaCantinela”, con el que la banda se
aproxima aún más al stoner, a la vez que comienzan a estar presentes en carteles de festivales de toda Galicia e iniciar su andadura a nivel nacional donde consolidan un interesante nicho de seguidores.

Actualmente vienen de afrontar la grabación de un directo en el programa Estudio3 de Radio Galega, la entrada de Luis Iglesias al bajo en lugar de Jacobo García que abandona la banda despues de 3 años trabajando juntos y la preparación del lanzamiento de un nuevo single y videoclip.

Advertisements