Bloquinho Aperta

Aperta recortada.jpg

A Asociación de Percusionistas e Tamborileir@s (A.PER.TA) nace no ano 2004 na cidade de Vigo co fin de apoiar e promover música en xeral,
particularmente a percusión. A súa liña musical engloba as músicas
afrolatinas e afrobrasileiras cunha base percusiva contundente con
instrumentos populares brasileiros de rúa.

O Bloquinho Aperta, dirixido por Xurxo Troncoso, é a formación máis
destacada por antigüidade, experiencia e popularidade, levando ás súas costas infinidade de actuacións en festas, festivais, concertos e eventos de todo tipo. Tras 15 anos na rúa, o seu obxetivo segue a ser o mesmo: Ofrecer un espectáculo inesquecible de percusión, ritmo, baile, animación, potencia de son e sobre todo boa enerxía.

Clica aquí para ver vídeo de Aperta

——————————————————————


La Asociación de Percusionistas y Tamboriler@s (A.PER.TA) nace en el año 2004 en la ciudad de Vigo con el fin de apoyar y promover la música en general, particularmente la percusión. Su línea general engloba las músicas afrolatinas y afrobrasileñas con una base percusiva contundente con instrumentos populares brasileños de calle.

El Bloquinho Aperta, dirigido por Xurxo Troncoso, es la formación más destacada por antiguedad, experiencia y popularidad, llevando a sus espaldas infinidad de actuaciones en fiestas, festivalaes, conciertos y eventos de todo tipo. Tras 15 años en la calle, su objetivo sigue siendo el mismo: ofrecer un espectáculo inolvidable de percusión, baile, animación, potencia de sonido y sobre todo buena energía.

Advertisements