Blocco Charro

Blocco Charro

Batucada – Salamanca

Blocco Charro.JPG

mira os vídeos de Blocco Charro

máis info de Blocco Charro

Son de Salamanca e veñen batendo forte camiño do X aniversario do BateBatuke! Poderedes ver cómo as gasta este blocazo co que temos a sorte de contar este ano no noso/voso festival!

Blocco Charro: a batucada máis grande de toda Salamanca.

Fai 4 anos un grupo de mozxs únense coa idea de formar unha batucada nesta cidade, que polas súas características (cidade de estudantes e cidade de paso), non tiña ningunha.

Coa base sempre de pasalo ben e de que haxa bo ambiente, forman este bloco co obxetivo de fomentar, desenrolar e promover a formación musical e fomentar o coñecemento sobre a música e percusión afrobahiana.

Teñen un repertorio de ritmos clásicos afrobahianos (con influenzas de Olodum, Timbalada…) aos cales lles dan un toque persoal. Forza, enerxía e boa onda é o que transmiten nas súas actuacións.

——————————————–

Son de Salamanca y vienen pisando fuerte camino del X aniversario del BateBatuke! Podreis ver cómo se las gasta este blocazo con el que tenemos la suerte de contar este año en nuestro/vuestro festival!

Blocco Charro: la batucada más grande de toda Salamanca.

Hace 4 años un grupo de jóvenes se unen con la idea de formar una batucada en ésta ciudad, que por sus características (ciudad de estudiantes y ciudad de paso), no tenía ninguna.

Con la base siempre de pasarlo bien y que haya buen ambiente, forman este bloco con el objetivo de fomentar, desarrollar y promover la formación musical, y fomentar el conocimiento sobre la música y percusión afrobahiana.

Tienen un repertorio de ritmos clásicos afrobahianos (con influencias de Olodum, Timbalada…) a los cuales les dan su toque personal. Fuerza, energía y buen rollo es lo que transmiten en sus actuaciones.

Advertisements