Avistacielos

Avistacielos

Circo – Álvaro de León

IMG_8686.JPG

Álvaro de León chega ao BateBatuke co seu Avistacielos. Neste imperdible espectáculo coñeceremos a un afamado astrónomo co que emprenderemos unha viaxe por “un universo paralelo donde todo lo que sucede no es por casualidad”. Veremos qué aventuras nos agardan e comprobaremos se este peculiar astrónomo consegue rematar a súa misión exitosamente.

Álvaro de León:

Comezo dando os primeiros pasos na escuela de Oreka (Iruña) alá polo 2010, ó final do curso cun grupo de amigos desta escola viaxamos a Madrid para facer probas en Carampa. Cursamos alí o seguinte curso: 2011 a 2013.

Pasámolo moi ben coa nosa promoción pero cansámonos das escolas e seguimos con formación continua, ou con continuo entrenamento según se den as condicións na escuela da vida.

————————————-

Álvaro de León llega al BateBatuke con su Avistacielos. En este imperdible espectáculo conoceremos a un afamado astrónomo con el que emprenderemos un viaje por “un universo paralelo donde todo lo que sucede no es por casualidad”. Veremos qué aventuras nos esperan y comprobaremos si este peculiar astrónomo consigue terminar su misión exitosamente.

Álvaro de León:

Comienzo haciendo mis pinitos en la escuela de Oreka (Iruña) allí por el 2010, al final del curso con un grupo de amigos de esta escuela viajamos a Madrid para hacer pruebas en Carampa. Cursamos allí el siguiente curso: 2011 a 2013.

Lo pasamos muy bien con nuestra promoción pero nos cansamos de escuelas y seguimos con formación continua, o con continuo entrenamiento según se den las condiciones en la escuela de la vida.

Advertisements